29.2.12

BUT I WOULD DIE FOR YOU

Fortfarande här. Har gjort det jag lovade honom att inte göra. Och nej, jag har inte gått och kärat ner mig, jag har däremot tryckt ner lite mer bläck i min hud. Oups. Men när jag och J gick in för att prata tid på tatueringsstudion och det visade sig att dom hade tid för oss båda bara någon timma senare var det väldigt svårt att säga nej. DESSUTOM, gott folk, så jobbade det en helvetessnygg man där. Jävlar i min lilla låda. Och gissa vad? HAN GAV MIG SITT NUMMER?! Bara sådär. Flinade som det fånet jag egentligen är. Fattar noll. Hela den här situationen som uppstod när jag kom hit är för underlig för att min lilla hjärna ska hänga med i svängarna. Hur som haver.
Annars har jag pillat in en piercing i två av mina hål i öronen. Blir lite pushad till att göra ännu en piercing även, men vi får se hur det blir med den biten.
Annars. Annars försöker jag ragga sällskap till min hajdykningsresa. Helst någon med bil eller bara körkort. Verkar så jävla krångligt att ta sig dit annars. Bah.
Sedan är bungyjumpingen spikad. Åker dit upp i början av april någon gång. Ska även testa på något annat hopp som verkade för intressant för att låta bli. Jag längtar mitt lilla skrumpna hjärta ur mig!

Inga kommentarer:

Previous sessions