27.2.12

SAY YOU WON'T BUT WHEN YOU CALL, I WON'T BE AT THE PHONE.

Okej. Börjar redan bli rastlös här. Jag klagar inte, jag har hur kul som helst. Men det blir lite samma saker hela tiden. Så jag funderar på att ge mig av på egen hand. Sitter i skrivande stund och söker lite på olika aktiviteter. Som t.ex. att dyka i en shark cage. Alltså få se vithajar på nära håll. Eh, ja tack. Kostar apmycket men jag är inte direkt här för att snåla. Sedan dra mig iväg mot något häftigt ställe där jag kan få hoppa bungyjump utan att dö.

Hur som haver. Detta är vad jag tänker göra. Åka och hälsa på min mamma i huvudstaden i slutet av Mars och sedan, beroende på, kanske ta mig till Melbourne eller Sidney för att sedan åka därifrån hem. Tillfällig plan. Vilket betyder att jag antagligen blir borta i fyra månader endast. Inte mig emot egentligen. Känner lite att jag vill/borde åka hem och ta tag i mitt liv. Jag kan inte fortsätta springa tills benen domnar bort. Jag är inte duktig på det, och vad jag är nu är precis det. Känner mig halvt obekväm, halvt fri.

Inga kommentarer:

Previous sessions