24.2.12

COME TOGETHER AND JOIN THE PARADE.

Idag fyller jag år! Egentligen är det ingen större grej för mig, men det är inte som om jag kommer låtsas som ingenting. Det är väl i stort sett en ända sak jag önskar mig. Och jag prövade att skriva ut det här, men det lät alldeles för mesigt så jag struntar i det. Annars då. Firade in tolvslaget till min födelsedag på stranden. Blev tacklad av Jessika så att cidern flög i en båge över oss. Men det var fint. Fick tillåmed ett grattis sms av kiwin. Unnade mig även en födelsedagspresent för alldeles för mycket pengar. Det är rätt knepigt här, det här med dollar. Jag tänker att 10 dollar är hur mycket pengar som helst, när det egentligen är typ 70 spänn. Kanske bra, jag spenderar bara pengar på mat och nästan inget annat. Än så länge. Punkt punkt punkt.
Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte varför jag skriver nu. Har INGENTING vettigt att säga. Orkar bara inte gå ut. Det är alltså varmare ute än inne. Jag svettas som en liten gris och vill helst bara dö framför fläkten.

Blablabla. Jag saknar er där hemma. Önskar ni kunde vara här.

Inga kommentarer:

Previous sessions