22.2.12

BUT WOULD YOU REALLY HAVE IT ANY OTHER WAY? YOU COULDN'T HAVE IT ANY OTHER WAY.

Befinner mig i Melbourne. Är nu inne på min sjätte dag här och jag mår så mycket bättre än när jag befann mig i Canberra. Visst, än så länge har jag hunnit med att springa upp och ner på bargatan, röka mig vansinnig, ätit nattmat på en kyrkogård, slagit mig halvt fördärvad, jagat pingviner, klurat på tatuering och en massa mer.

Min tredje vecka i det här landet lider mot sitt slut och jag har redan börjat tänka vad jag vill göra. Vill jag skaffa ett jobb? Vill jag verkligen stanna här så pass länge? Eller vill jag bara resa runt, ha kul, göra sådant jag aldrig skulle gjort förut, tills pengarna tar slut och sedan ta mig hem och ta tag i mitt liv?
För faktumet är ju att.. Ja. Eller nej. Jag ska nog hålla lite saker för mig själv. Vi får se. Helt enkelt.

Hur som haver saknar jag er där hemma, ni skulle vart här.

Inga kommentarer:

Previous sessions