23.3.12

WORDS ARE VERY, USELESS AND FORGETTABLE. THEY CAN ONLY DO HARM.

I'm fucked. På riktigt. Tror faktiskt att jag (peppar peppar) har fattat tycke för någon här nere. Helt oberäknat skedde det. Det är en av hennes kollegor. Kommenterade, tänkte inte mer på det. Sedan börjar vi hänga, jag och hon med honom och hans vänner. Vi har alltid de bästa kvällarna tänkbara och trivs löjligt bra tillsammans. Jag är fullt medveten om hans status. Han är även väldigt medveten om min. Så varför? Varför? Hur som haver så sitter jag bokstavligt talat i skiten. Men det är ju sådant jag gör. Heja. Ska gå och dränka mig nu. Efter den här helveteskvällen. Är det något jag innerligt avskyr så är det personer som inte fattar. Som fulla som idioter upprepar samma saker om och om igen, som inte fattar ett nej eller något annat.

Inga kommentarer:

Previous sessions