20.3.12

I CAN SHOW YOU THE WORLD, SHINY SHIMMERING SPLENDID

Så, då satt man här alldeles för tidigt. Klockan är tio och jag kom nyss hem. Fick skjuts hem (LYX). Och nej, ingen bortamatch. Dock absolut första natten jag inte spenderade i min egen säng här i Australien. Somnade på en soffa under stjärnorna inlindad i ett fluffigt täcke. Blev sedan inburen till en bäddad soffa och omstoppad. Ha. Så sjukt att något så litet kan få en att bli så glad. Hepp. Jessika ligger och trynar fortfarande bakom mig, det är strålande sol och inte ett moln på himlen. Jag hade nästan väntat mig att en lång kiwi skulle ha intagit min säng för natten men den står tom förutom en låda med skor och lite kläder. Inatt fick jag även höra "Why are you going to Canberra? I know you´re coming back but we're going to miss you.." och mitt hjärta smälte. DOM TYCKER OM MIIIIIIG. Eheh. Okej. Jag ska ta mig samman.
Anyhoo. Blev uppraggad på gatan igår. Underligt. Sådant händer inte hemma. På tal om inget. Nu ska jag nog väcka fröken gnissla tänder.

Inga kommentarer:

Previous sessions