16.3.12

I'M IN LOVE WITH A DYING MAN, I HAVE DONE EVERYTHING I CAN

Ja, hon är på sjukhuset och jag sitter här. Vill helst springa dit men vet inte vart jag ska och kommer säkerligen gå vilse. Dvs att när hon kommer tillbaka hit så kommer hon ej in pga vi har endast ett par nycklar. Så jag sitter här. Grät lite, av olika anledningar (som alla såklart kom på en och samma gång). Tog mig samman. Vill äta, men har ingenting att tugga på. Och jag känner verkligen inte för att gå ner i köket och visa mitt rödmosiga nylle för alla i huset som sitter och blir shitfaced på bakgården. Hepp. Bara två timmar kvar nu, sedan släpper dom henne från observationen. Hoppas hon kommer hem snabbt.. Vill skämma bort henne med iskaffe och chips. Ska nog ta mig en promenad bort till 7/11 snart. Nu kanske. För säkerhetsskull. Rantrantrant.
Tänker ICKE åka bort imorgon. Ska spendera St Patricks day med henne och få ännu fler att tro att vi är lesbiska. För ja, den frågan har vi fått lite för ofta. Ska börja svara ja på den frågan, hittar ändå inga vettiga pojkar att pussa på här. Vad sägs om att jag ska försöka hålla käften nu? Ja tack puss hej.

Inga kommentarer:

Previous sessions