14.3.12

I LOST MY MIND, LONG AGO

JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN PÅ ATT TATUERA MIG ATT JAG GÅR SÖNDER. Ja. Ville bara få ur mig det. Har minst fyra stycken som ligger och lurar i väntan på pengar. Jävla pengar. Ska fanemig börja dejta en tatuerare så jag med gott samvete kan ligga mig till dom. Missförstå mig rätt nu. Eller inte. Har insett att jag är väldigt inne på blommor. Vill pränta in minst fyra blommor till och funderar även på att bygga ut rosen på min bicep. Om jag vågar. Tänkte i så fall sätta en till ros fram på axeln, lite lätt över min andra och göra den i en lite mindre skala. Sedan ska mina körsbärsblommor jag har velat ha sedan jag gjorde körsbäret göras. Dom ska få ta sin plats på min vänster arm. Är det tänk. TADA. Nu ska jag hålla igen brödlådan om detta innan jag sticker bläckpennan i armen.
Hur som haver. För att komma till en annan pengafråga. (Hej i-landsproblem, här ska ni får höra:) Jag har gett efter för mitt skobegär. En ytterst värdelös och svag sak att göra. Men jag hittade världens finaste klackar på topshop, insåg att det var de sista i min storlek osv. Klart jag köpte dom. För 154 dollar. ETTHUNDRAFEMTIOFYRA DOLLARJÄVLAR. Alltså ca 1100kr. Okej fine, det är väl lugnt. Om det inte var så att jag helt seriöst överväger att köpa ett par blommiga doc martins för 180 dollar. ÄNNU MER PENGAR. Bajs. Försöker intala mig själv att det inte är värt det osv, men det slutar ändå med att "men jag är ju kär" så skiter sig alla negativa sidor med det. I want them, I need them, and so on. Försöker välja, försöker intala mig att jag bara kan köpa ett par. Men när tankarna redan har börjat gå i hur jag ska få med mig båda paren tillbaka till Sverige, då vet jag innerst inne att det redan är kört. Kommer antagligen inte att lämna tillbaka klackarna, och kommer antagligen köpa docsen. Behöver ett litet råd bara; Tror ni att lilla jag kommer passa i ett par sådana? Fröken jäger? HJÄLPE.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta ytliga inlägg, men ibland så måste man bara. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Previous sessions