22.8.12

Money, must be funny.

Min dator håller på att falla sönder, vilket får mig att börja klicka runt på nya teknikprylar. Och när jag ändå är igång råkade jag svänga in på resor. Så, på grund av att en flärp på min dator har lossnat lite lätt, vilket inte ens har betytt någon som helst skada på resten av den, är jag rätt så fattig. I sinnet än så länge. Sitter och planerar en resa för mig och karln. En resa han inte ens vet om. Och antagligen skulle bli rasande om han fick reda på.. med tanke på att jag planerar att betala för hela. Men jag har sparat massor av pengar och vill resa. Jag vill resa MED honom. Och han är upptagen med att spara pengar så att han kan följa med mig till Sverige. Får jag inte skämma bort honom då? Äh. Det löser sig. I annat fall kikar jag på en ny iPod. En ny dator. Och en scrapbook för alldeles för mycket pengar. Mene.. så kan det gå. Och så kommer det säkert gå. Inte allt på samma gång men nästan.

Inga kommentarer:

Previous sessions