5.2.12

ALL THE THINGS WE USED TO DO. RUNNING YOUR FINGERS THROUGH MY HAIR, OH THIS ISN'T FAIR.

Jag vet att det inte är många som läser här, kanske därför jag känner att jag kan skriva lite friare också.
Idag har jag tänkt. Vilket är dumt, med tanke på att det är min tredje dag här. Men svårt att låta bli. Jag har en känsla av att jag inte kommer klara av det här. Jag ska hålla ut i två månader, sedan efter besöket av min mor, tänkte jag ta mig mot Melbourne och stanna där. Sedan vara där i två månader innan jag och Jessika tar vårat pick och pack och tar oss mot Perth för att jobba på gård (så vi kan få vårt andra års visum). Innan dess, ta en tripp till Sidney. Kan jag klara det? Kan jag klara att stanna här i två månader?

Det jag hatar är att jag inte kan sluta sakna honom. Det skär. Inte bara att jag är här, i Australien, utan det skar redan när jag gick utanför dörren från honom. Så jag hatar mig själv lite för att jag är svag. Mest för att det är ovant. I don't do this. Anyhoo.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag säger som så här, följ ditt hjärta:
"If you want to know where your heart is, look to where your mind goes when it wanders"....

Rent spontant så tycker jag ju att du ska stanna i Australien och göra allt du har tänkt, för du kommer att ångra det resten av livet, men det är ju rätt lätt för mig att säga.
<3 dig

Previous sessions