10.2.12

HALF OF THE TIME WE DON'T KNOW WHEN, WE DON'T KNOW...

Idag var dagen jag ställde mig i duschen med kläderna på.

Now that I have your attention.. hähä. Nejmen seriöst. Mår rätt så dåligt i skallen faktiskt, vilket självklart reflekteras av min mage. As always. Vilket då betyder att jag hade en liten svängom med porslinsmannen inatt. Men jag vet vad det beror på. Jag spenderade hela morgonen i sängen, fram till klockan fyra då stormen drog in över oss. Hörde ett "let's stand outside in the rain!" och innan jag hann tänka var jag en trappa ner ute på gården. Och efter en kvart i det iskalla hällregnet så skakade min kropp så kraftigt att jag knappt kunde greppa dörrhandtaget. Och det var då jag klev rätt in i duschen med kläderna på. Jag tror jag behövde det. Wake up call blandat med en kallsup.
Så, vad jag måste göra. Jag ska följa med värdinnan till ett sjukhus. Kul va? Inte ens på andra sidan jordklotet slipper jag undan de där vidriga husen.

Och i vanlig ordning sitter jag och drömmer om ett vardagsliv(?!). Med honom. Wtf? Det är något allvarligt fel på mig.

Inga kommentarer:

Previous sessions