13.2.12

WELL YOU KNOW ME. I'VE NEVER BEEN AFRAID, I ALWAYS JUMP INTO IT.

Nu är biljetten införskaffad. Bussen går om ganska exakt tre dagar. Mitt i natten. Dumt val tänker ni, att jag ska spendera en natt på resande fot. Men hellre sova än att åka nio timmar mitt på dagen och sedan anlända mitt i freakin' jävla natten. Såatte.. Men det känns skönt. Fruktansvärt. Jag är på gång igen. Typ. Försöker nu skypa i ett hus fullt av sovande människor. Det går lite sisådär med tanke på hur lyhört det är. Men jag kämpar, för jag vill!
Ja, jag blev helt till mig när han bara skrev hej på fb. Liksom. Alltså. Vad fan är det för fel på mig? Sedan kläcker den otekniska mannen ur sig att han håller på att installera skype. För min skull. Jag smälte lite (läs; mycket). Så nu har vi väl kört igång en underlig dialog i cirkus en och en halv timma. Dock dags för sängen känner jag nu. Har fått min dos. Klarar inte av så mycket mer på en och samma gång. Blir helt förvirrad med alla dessa underliga känslor jag inte är van vid. Urh.

Nu ska jag lägga ner detta drabbel och sussa.

Inga kommentarer:

Previous sessions